top of page

FAQ

Alle meest gestelde vragen samengebundeld

livecleanfaq.jpg
  • Hebben jullie bancontact?
    Neen, u kan betalen via de app op uw smartphone of contant. Dit direct na reiniging aan onze medewerker.
  • Moeten wij kuisproducten voorzien?
    Neen, onze medewerker heeft alle professionele producten mee voor de materialen die aanwezig zijn en gepoetst moeten worden.
  • Kunnen julie voor 100% urinevlekken verwijderen?
    Met onze speciale producten kunnen wij de urinekristallen uit de stof halen en de geur ook verwijderen. Wij kunnen echter niet garanderen dat de vlek volledig verwijdert is. Dit doordat urine ammoniak bevat en de stof vaak wegbrand als deze al een lange tijd aanwezig is. Maar de urinegeur en kristallen zullen wel weg zijn, vaak de vlek ook.
  • Kunnen julie kattenurine verwijderen uit de zetels?
    Ja, wij doen dat met een speciale ontgeurder voor kattenurine die de geur en urinekristallen kan verwijderen. Indien de vlekken al oud zijn kan het zijn dat sommige vlekken nog zichtbaar blijven door de hoge concentratie aan ammoniak dat hun urine bevat. Meestal krijgen we alles van vlekken wel weg!
  • Reinigen jullie ook autozetels?
    JA! Maar alleen stoffen zetels
  • Wat voor zetels reinigen jullie nog?
    Buszetels, tuinzetels, stoelen, kussen,...zolang het in het stof is!
  • Ik ben allergisch aan huisstofmijt, kunnen jullie mij helpen? "
    De reiniging van uw matras zal uw allergie of astma niet genezen maar kan wel de intensiteit en frequentie van allergische reacties verminderen. De mensen met een allergische aandoening hebben minder tot geen klachten na het reinigen van de matras. Onze machine zorgt ervoor dat alle huidschilfers uit de matras worden verwijdert en de eetbron van de huisstofmijt wordt verwijdert. Achteraf wordt de matras nog eens besproeid met een speciale probiotica die zorgt dat de toekomstige huidschilfers niet meer eetbaar zijn en ze dus langer wegblijven.
  • Kan ik direct in mijn zetel gaan zitten?
    Wij raden aan uw zetel minstens 2u te laten drogen

extra info

Annulatievoorwaarden

Gelieve  24u op voorhand via mail uw afspraak te annuleren, indien anders zijn wij verplicht u een forfait van €30 excl btw aan te rekenen.

Tevredenheidsgarantie

Wij willen alleen tevreden klanten! Indien u opmerkingen heeft of niet tevreden bent over een werk die uitgevoerd is aarzel zeker niet contact op te nemen via info@liveclean.be  en wij zullen er alles aan doen om dit in orde te brengen.

bottom of page